Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Καλή επιστροφή στα θρανία!!!!


Αγαπημένα μου φιλαράκια, καλή σχολική χρονιά!!!!

Έφτασε κιόλας 11 Σεπτεμβρίου και σίγουρα το πρωί πήγατε σχολείο και συναντήσατε φίλους, συμμαθητές, δασκάλους...! Τι τυχεροί που είστε με τόση παρέα! Αλλά για να μη νομίζετε πως κι εγώ εδώ κάτω είμαι μόνος μου... ορίστε μια χθεσινή φωτογραφία που μας τράβηξε ο φίλος μου ο Γιάννης Ορφανός. Είμαι παρέα με τη φίλη μου την Αζού Καρέτα. Η Αζού έχει πολλή πλάκα, μην τη βλέπετε τόσο σοβαρή...! Απλά... ποζάρει για να βγει όμορφη στη φωτογραφία! Είναι μία αυτή!!! 


Παιδιά, η Νάξος ήταν καταπλητική! Τι "Πού είναι η Νάξος;;;";;; Ααααα... ν' ανοίγουμε και κάνα google maps, βρε παιδιά μου, τι λέγαμε πέρσι όλη τη χρονιά;;;



Τι έλεγα; Α, ναι! Οι διακοπές σε καθαρές θάλασσες έκαναν καλό στη διάθεση και την υγεία μου. Υποσχεθείτε να συνεχίσετε την καταπληκτική δουλειά για την απομάκρυνση της ρύπανσης... Μη με ξεχάσετε, να πασχίζω μόνος μου εδώ κάτω...!

Φιλιά πολλά και ελπίζω να τα πούμε σύντομα! Θα χαρώ πολύ να λάβω γράμμα σας!
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

Με όλη μου την αγάπη
Φύκιος